Monday, May 11, 2020

Layihənin kurikulumla inteqrasiyası


Azərbaycan Respublikası Bakı şəhəri 102 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Dilşad Şeyxzadə

“Qayğı göstər, hörmət et” eTwinning layihəsində iştirak edən şagirdlər hansı bacarıqları yiyələnirlər.
Bu layihənin məzmunu uşaqlara kiçik yaşlarından göstərilən qayğı nəticəsində onların gələcəkdə qayğıkeş,vətənpərvər bir vətəndaş kimi yetişdirməkdir.
Layihənin məqsədləri:
1.Şagirdlərdə böyüklər tərəfindən gördükləri qayğı nəticəsində yaşlılara,ailə üzvlərinə,müəllim və sinif yoldaşlarına,heyvanlara və təbiətə verdiyi dəyər və hörmət aşılamaq
2.İKT bacarıqları inkişaf etdirmək
3. Dil və yazı bacarığını formalaşdırmaq
4. Vətənpərvərlik aşılamaq

5.Ailə dəyərlərinə qiymət vermək
Layihə öz məzmunu və məqsədlərinə əsasən çoxşaxəli olduğuna görə bir neçə fənnin inteqrasiyasını özündə ehtiva edir. Layihə Azərbaycan dili, Həyat bilgisi, İnformatika, Təsviri incəsənət, Texnologiya, Musiqi kimi fənlərin inteqrasiyasını təşkil edir.
Azərbaycan dili üzrə bir neçə məzmun xətti ilə fəaliyyəti əhatə edir. Dinləyib anlama və danışma, oxu, yazı məzmun xətlərinin fəaliyyətləri üzrə təşkil olunur.
Azərbaycan dili üzrə layihə prosesində bu məzmu standartları reallaşır: 1.1. Dinlədiyi fikri anladığını nümayiş etdirir.
1.2. Şifahi nitq bacarıqlarına malik olduğunu nümayiş etdirir.
3.1. Yazı vərdişlərinə yiyələndiyini nümayiş etdirir.
İnformatika üzrə bu məzmun standartları reallaşır:
3.1. Kompyuter haqqında sadə biliklərə malik olduğunu  nümayiş etdirir.
3.2. Kompyuterdə  sadə əməliyyatları icra edir.
3.3. Kompyuterdə müxtəlif şəkillər çəkir.
3.4. Kompyuterdə  mətnlər yığır
4.1. Cəmiyyətin inkişafında informasiya prosesləri və informasiya texnologiyalarının əhəmiyyətini anladığını  nümayiş etdirir.

Həyat bilgisi üzrə məzmun standartlarının reallaşdırılması:
1.1.        Müşahidə etdiyi varlıqların və təbiət hadisələrinin mahiyyətini anladığını nümayiş etdirir.
2.1. İnsanı sosial varlıq kimi dərk etdiyini nümayiş etdirir.

3.1. Ünsiyyət mədəniyyəti haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.








No comments:

Post a Comment